سلام
وقت بخیر
بنده اول تیرماه اقدام به خرید امتیاز و تجهیزات یک دفتر پیشخوان دولت کردم
و طبق قرارداد مکتوب قرار شد که تا پایان تیر ماه تمامی مدارک و امتیاز ها به نام بنده شود
ولی بعد از گذشت 3 ماه مشخص شده که حداقل 5 ماه دیگه زمان برای نقل و انتقال نیاز هست که فروشنده ذکر نکرده بود
تمامی ادارات طرف قرارداد بدلیل نداشتن مدارک انتقال امتیاز با دفتر لغو قرارداد کرده اند
بنده در متن قرارداد این بند رو ذکر کردم که در صورت عدم پایبندی به قرارداد طرف مقابل متقبل کلیه ضررهای مادی و معنوی می باشد
خواستم بدونم امکان پیگیری و حصول نتیجه هست؟؟