با سلام و احترام به سایت کافه وکیل بزرگترین مرجع پاسخگویی به سوالات حقوقی وقف عام خوش آمدید این سایت جهت پاسخگویی به سوالات شما طراحی شده و متعلق به شماست لطفاً آنرا به دیگران معرفی کنید .
در حقوقی توسط
سلام.بنده یکسال پیش که در یک صرافی ارز دیجیتال عضو بودم و بسیار ضرر کرده بودم. یک روز طی معاملات خرید فروشی که انجام میدادم و حدضرر میگذاشتم پولم حاصل از فروش ارزها زیاد شد و بیخبر از همه چیز فکر میکردم سود حاصل از فروش هست و بارها خرید و فروش کردم و با حدضرر میفروختم و پولم در حساب کاربری بالای ۱میلیارد و ۵۰۰میلیون شد که طی دو روز ۸۳۰میلیون به حساب معرفی شده در صرافی بدون مشکلی و با همکاری پشتیبانی اون سایت واریز شد که بعد دو روز پس از بلاک کردن مبلغ مانده در حساب کاربری و مسدود کردن حساب کاربریم که معاملات اجام ندم با من تماس گرفتن که شرکت باگ داشته و شما از باگ و خطای نرم افزاری شرکت سو استفاده کردی کلاهبرداری کردی و باید ۷۰۷ میلیون برگشت بزنی به حساب صرافی پول بده یا حقوقی اقدام میکنیم و مجازات داره و... بنده پس از گرفتن تعهد و توافق کتبی از شرکت که پس از واریز مبلغ معلوم شرکت شکایتی ندارد و بصورت pdfارسال شده بمن  طی ۴روز ۶۸۰میلیون واریز کردم که روز پنجم گفتن مبلغ ۷۰۷میلیون نبوده و ۸۲۰ میلیونه و شرخر تماس گرفت تهدید شغلی و ترس و وهم ایجاد کرد برای بنده که حالا ۲۰میلیون واس خودت پاداش بقیش بده .که بنده واریز نکردم و همش تهدید که از طریق اشناهاشون اخراجم میکنن و پاداششون بیشتر کردن بنده توجه نکردم بعد از یکسال باز تماس گرفتن که حقوقی اقدام میکنیم و جرم تحصیل مال نامشروع کردی و زندانی داره و جریمه و....ایا با این تفاسیر میتونن از من شکایت کنن و حقوقی اقدام کنن که تحصیل مال نامشروع کردم؟؟؟؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط
باید بررسی شود در این حالت کلی خیر

وکیل برتر تهران

حمید ایران پور

وکیل پایه یک دادگستری تهران و دانش آموخته دانشگاه تهران

4404 932 0912

به سایت مشاوره حقوقی با وکلای دادگستری خوش آمدید در این سایت می توانید از پاسخ های وکلای دادگستری در سرتاسر ایران استفاده کنید. سوالتان را چندین وکیل پایه یک دادگستری می بینند و همگی اظهار نظر می کنند

دانلود نرم افزار وکیل همراه کافه وکیل از بازار

دانلود نرم افزار کافه وکیل

 

دانلود نرم افزار وکیل همراه کافه وکیل از مایکت

دانلود نرم افزار وکیل همراه کافه وکیل

در کافه وکیل برای ارسال سوال نباید ثبت نام کنید . بدون ثبت نام سوال خود را ارسال کنید

برای وکیل متخصص در طلاق ومهریه

برای وکیل متخصص در پرونده های کیفری مثل سرقت ، تجاوز، زنا،قتل، مواد مخدر و...

وکیل دیوان عدالت اداری

با ما تماس بگیرید 09129324404

...